دیشب بعد از نتایج تستم رفتم پینترست و خودم رو با میم‌های mbti خفه کردم xD

یکیش این بود:

یه روز یه xntp میره واسه مصاحبه کاری، ازش میپرسن: "شما زیر فشار میتونید خوب کار کنید؟"

بعد میگه: "من فقط زیر فشار میتونم کار کنم" xDDD

وای خیلی من بوددددد

---

مورد داشتیم یه entp هرروز چهارشنبه که میرفته مدرسه، یه تیشرت میپوشیده که روش نوشته "امروز سه شنبه‌ست" xDD

---

+ به مامانم گفتم اسم تایپ من "مجادله‌گر" یا همون debater عه، بعد میگه آره هستی xD